Αναγνώστες

Τετάρτη 13 Ιουνίου 2018

"The Banana Dairy"

12/6/18

απο ρουτινα σε ρουτινα
ξεσκονίζω απο την ντουλαπα την καραμπινα/
οι λαθος επιλογες μου δεν μου βγηκαν σε καλο
μοναχος σε ενα μπλε δωματιο παιζω με το φωτιστικο/
φθηνες ηδονες εκσπερματωνοντας μιζερια 
με τα 2 μου ποδια γυμνος παταω μαχαιρια /
οι ανθρωποι κοιτοντας με 2 φορες στα ματια με πουλισαν διχως δισταγμο
διπλα απο το πατιναζ με ενα περιορισμενο ελευθερο μυαλο/
κατω απο το υποστεγο κυκλακια κανω με εναν παλιο καπνο
φιλε το πως καταντησαμε ετσι μονο με ενα βλεμμα μπορω να στο πω/
περνανε τα χρονια μενουν οι στιγμες και να το πιστεψεις δεν θες
αυτο που δεν συζηταμε αυτο που σκεφτομαστε μα δεν το λεμε 
ζωη και μαλακιες ευθυνες θυμιζουν ζεστες μπυρες\
2 στενα πιο κατω σε ενα παλιο εμπορικο
εγκλοβισμενος κανω skate μεχρι να σταματισει να σταζει νερο απο τον ουρανο/
ελευθεροι μα οχι μαζι ' ναμασταν χαμενοι στην μεταφραση
και να περνουσε ο κοσμος και τα ονειρα σε αλλη διασταση /
να φυγει αυτος ο πονος απο το στερνο
να σταματισω με την καταρα να ξυπνω 
να φυγει το ανχος η στεχωρια και τοξινες απο το μυαλο 
να εχω λιγοτερα στο μυαλο μου οταν σπιτι μου μεθυσμενος μεσανυχτα γυρνω-









3 σχόλια: