Αναγνώστες

Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2019

"waiting for the answer"

7/11/19


χρησιμοποιήσατε την "πλάκα" σας
για να σκεπάσετε το σάπιο εγώ σας
και εγώ στη γωνία να χορεύω τις ανησυχίες μου
προσπαθώντας να γράψω με ένα στυλό πάνω σε κερί
σου φάνηκε αλλιώς και με χαρακτήρισες κάπως για αυτή μου την διαφυγή
το μυαλό ' που δεν μπορεί να ξεχωρίζει την ζούγκλα από την κοινωνία αυτή
που κάνει την φαντασία μου    \
να τρέχει με δάκρυα στα μάτια  \
σε ένα Λιβάδι γεμάτο τσουκνίδες \
προσπαθώντας να ακούσει την ελευθερία
ένα κάλεσμα σιωπής σε έναν ουρανό που σπάει σιγά σιγά
μετρίασα στους 7 ραγισμένους καθρέφτες τα θανάσιμα αμαρτήματα
ψάχνω λύσεις στα γαμημένα προβλήματα
φοβάμαι τη στιγμή που θα γίνουν όλα τόσο απλά
το σώμα θα μετατοπιστεί και εσύ θα βγεις από αυτή σου τη ζωή
οι σκέψεις ' που σου φτιάχνουν μία θηλιά στο λαιμό
θέλω όλο αυτό να φαντάζει απλά ένα όνειρο κακό
προχθές ξύπνησα χαρούμενος ' γιατί τα κατάφερα
η τέχνη του να είσαι ο εαυτός σου..
πρέπει να φύγω όμως τώρα
έχω αργήσει αλλά δεν ξέρω για πού.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου