Αναγνώστες

Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2020

"11:01"

30/1/20


και όταν δεν φεύγει τι κάνω?
και αν ξαναγυρίσει τι κάνω?
δεν μπορώ να ακούσω καθαρά τον εαυτό μου αρχίζω και χάνω την ακοή μου 
μπροστά από τον καθρέφτη βλέπω το είδωλο μου θολό χάνω την όραση μου 
αυτή την φορά προσπαθώ και φωνάζω βοήθεια 
αλλά σε εμβέλεια λίγων εκατοστών γύρω από το κεφάλι μου υπάρχει ένα χαοτικό σύννεφο 
όπως αυτά που βλέπουμε στα καρτούν 
είναι η μουτζούρα στο μυαλό μου δεν μπορώ να ησυχάσω 
προσπαθώ να φτιάξω εδώ και μήνες την ευτυχία 
αλλά κάθε νέο μου βήμα με κάνει να υποχωρώ 3 πίσω 
αίθουσες αναμονής σου είπα δεν τις θέλω άλλο 
γιατί μου το κανείς αυτό σου είπα δεν είμαι αρκετά σκληρός 
δεν είμαστε όλοι από το ίδιο κράμα μεταλλου 
και το ήξερες ήσουν εκεί όταν φτιαχνόμουν 
αυτό το βράδυ έφυγες με λίγα δάκρυα και χαίρομαι γι αυτό γιατί σπανίζουν από το πρόσωπο μου 
αυτό το βράδυ έφυγες και μου έμειναν οι υπολοιπες αισθήσεις 
νίκησα 
θέλω να προσπαθήσω να τελειώσω τα πράγματα που άφησα ατελείωτα 
κι έτσι αποδέχομαι αυτo τον πόνο 
γιατί θέλω να γίνω δυνατότερος 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου