Αναγνώστες

Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2020

"inmate phone"

12/1/20


ναι ναι άκουσε με όμως 2 λεπτά..
ξέρω για τις όμορφες ιδέες που μπολιάζουν στο μυαλό σου 
και κάνουν τα ζεστά με τα κρύα μόρια του αέρα να μπερδεύονται
ταξιδεύοντας πάνω από όλα τα πλάτη και τα μήκη των βουνών 
εκείνων που εμποδίζουν το φως να χαϊδέψει τους ώμους σου 
εκείνοι που κάποτε με προστάτευαν από το καυτό ήλιο 
και η αμαρτία μου, που πάντα ζητάω πολλά περισσότερα από το ηλιοβασίλεμα 
αλλά δεν φταίω μόνο εγώ ήσουν και εσύ συχνά με τα λάθος άτομα και ανεχόσουν όση αγάπη νόμιζες ότι αξίζεις 
ίσως λίγες προσπάθειες ακόμα και θα καταλάβαινες 
γιατί ιδρώνουμε για έρωτα και ξενυχτάμε για ελευθερία 
δεν θέλω υποκατάστατα αντί αυτού 
και στο υπόσχομαι θα το κόψω το ρημάδι 
γιατί απόψε πεθαίνω για ένα στεγνό χάδι 
-έχετε 1 λεπτό διαθέσιμο για την κλήση σας 
αν ερχόσουνα με χαμόγελα το βράδυ αργά' δεν θα με πείραζε που θα έπρεπε να σηκωθώ στης 9
γιατί στο ορκίζομαι ζω για την στιγμή κι είναι πάντα γλυκιά 
χάρακες στο χρόνο που δεν χαράξαμε ποτέ μαζί 
-έχετε 30 δευτερόλεπτα διαθέσιμα για την κλήση σας 
αλλά άκου..τα πράγματα κρύβονται όταν γίνονται οικεία 
και όταν τελικά βρεις την λεπτή γραμμή ισορροπίας η βαρύτητα είναι εκεί για σένα 
κι εσύ μου είπες κάποτε πως θέλεις να ξυπνήσεις για μια αφυπνισμένη ζωή..αγάπη μου πουλά τα φτερά σου και πέτα για μια νέα αρχή ..







4 σχόλια:

  1. πολύ μ'άρεσε αυτό , και το επόμενο , μα περισσότερο από τα προηγούμενα .. σαφώς υπάρχει μία φόρμα που σχηματοποιείται και παίρνει τον Χώρο της στον χρόνο _κι είναι τόσο ωραία η ροή όταν συνυπάρχει με την σιγουριά σου και βρίσκεται στα χέρια σου ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ παρά πολύ για τα καλά σου λόγια, ναι πολύ ωραία αυτή η "φόρμα" που λες βέβαια εγώ αναφέρομαι κατά κύριο λόγο ως προς το απωθημένο οπότε .. είναι μια "ροή" που δεν έζησα και μια σιγουριά στα χέρια μου που δεν μου δόθηκε η ευκαιρία πάλι να ζήσω

      Διαγραφή
  2. είμαστε αυτά που γράφουμε (;) ή γράφουμε αυτά που είμαστε

    ΑπάντησηΔιαγραφή