Αναγνώστες

Κυριακή 9 Δεκεμβρίου 2018

"η καρδια του διαστηματος"

5/12/18



με κανει να νομιζω οτι βελτιωνομαι
η ετσι πιστευω τουλαχιστον
η αισθηση οταν κοιμαμαι το πρωι
οταν ξυπναω το βραδυ
ο ιδρωτας που βγαινει απο τους πορους οταν ιδρωνω
οταν τρεχω οταν περπαταω οταν πεφτω
η ιδεα οτι νιωθω λιγο πιο πολυ ζωντανος
η χαρα οταν κανω πραγματα που αγαπω
και η αποτυχια που καθε φορα με τρεφει με γνωση
τα πραγματα που με στεναχωρουν..
και οταν πεφτω πια• εχω ενα μικρο μπαλονι στην πλατη
η νεα μου καρδια μια νεα αρχη
πολλες φορες με βια με παει στην αρχη
τα χερια μου μια μεγαλη πληγη
το σωμα ψαχνει τροπο να σταματισει την ροη
και το βαρυ μου το κεφαλι πεφτει ακουμπαει την γη
καθε μερα στιγμιαιοι πολεμοι στο μυαλο
δυσκολο να κρυφτω απο τον διπλανο ποσο μαλλον απο τον ιδιο μου τον εαυτο
εχω μια χουφτα πραγματα να κρατιθω αλλιως δεν θα ειχα λογο να ειμαι εδω






2 σχόλια: