Αναγνώστες

Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2018

"shape of voice"

25/12/18



φτιαχμενοι στο σκοταδι για το σκοταδι
δεν μπορουμε να κλαψουμε κι ας μας το ταξαμε
το μονο που μπορουμε ειναι το να γελαμε
κι οταν με ρωτας γιατι πινω
γιατι η ματαιοτητα στο κεφαλι μου δεν σβηνει αλλιως
φτιαχμενες μερες καταληγουν στο κενο
η υγρασια στο δεντρο στα φυλα στον κορμο του σωματος μου κραταει στιγμες
αλλα στα πνευμονια μου γινονται ουλες
με αρρωστισε ο κοσμος που κλεινω μεσα στο μυαλο μου 
κι για το καθε τι που δεν καταφερα να κανω δικο μου
τι σχημα εχει η φωνη μεσα απο ενα γραπτο;που καταληγουν ολες αυτες οι σκεψεις..
οπως ειπα το μονο που μπορουμε να κανουμε ειναι να γελαμε
και βγαινουν απο μεσα μας οι τοξινες, τα ονειρα, τα αποθημενα τα ιδανικα..
εκπαιδευτικα απο αυτο και κανω την προσπαθεια αλλά ολο την χανω



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου